niedziela, 31 maja 2009

Wysokie Obcasy

Gazeta Wyborcza Newsletter

Poniedziałek
1 czerwca 2009

WYSOKIE OBCASY:

Bez pudła
Ani dzidzia, ani stary malutki. Dzieci najlepiej wyglądają, kiedy wyglądają jak dzieci »
Ja niby-ojciec - list tygodnia
Nigdy nie usłyszałem, że nie mam prawa czegoś mówić czy decydować, bo nie jestem ich ojcem »
Straciliśmy wszystko
Stworzyłam cudowny związek, silny, oparty na zaufaniu i miłości. Ale nie mam za co pójść do kina »
Chłopak z pociągu
Niech żyją mężczyźni, z którymi można po prostu pogadać »
By miłość trwała
Zagrożenie może przyjść zewsząd. Frustracja w pracy, upierdliwa teściowa, za dużo/za mało znajomych, kłopoty w sypialni, chore dziecko »
Agenda/Film
Marta Strzelecka poleca i odradza »
Mężczyźni pożądają inaczej
''Oni popełniają zbrodnię, a my musimy z nią żyć, musimy posprzątać po nich bałagan, trwać, przebaczyć i żyć dalej. Oni psują, my musimy naprawi'' - rozmowa z Anną Marią Monticelli, scenarzystką i producentką 'Hańby' »
Piknik po włosku
Po powrocie z Włoch okazało się, że słońce dotarło i do nas, a wraz z nim młody bób, cuknie, szparagi, truskawki i ochota na rodzinne spotkania w plenerze »
Przykazaniom wbrew
Top wreszcie nie opada. Pumpy poszerzają - no i co z tego, skoro tuszują też niedoskonałości figury. Ale mini, legginsy dla kobiet w ciąży to już chyba przesada?! Ponoć w ciąży wyglądamy najpiękniej, najseksowniej. A seksownie trudno wyglądać w lejbie do kostek. Dobrze, że te czasy mamy już za sobą »
Wibrująca maskara
I zapachy ubrane w podwiązkę, pończochę, z głośnikiem do MP3. Któż nie chciałby mieć takich gadżetów? »
Panienka z okienka
Hej, to ja! Dziś pokażę wam, jak zrobić makijaż ślubny, ale najpierw zatuszuję te paskudne krosty »
Kiedy umrzeć znaczy zasnąć
'Śmierć najbliższych zaburza dziecku porządek świata, wyobrażenie tego, jak toczy się życie. Śmierć rodziców burzy ten porządek w sposób kompletny - rozmowa z dr Barbarą Arską-Karyłowską, psychologiem dziecięcym »
Berlusconi stawia na blondynki
Dzisiaj zza parawanu krągłości i kobiecego piękna wyłania się bezczelność i brak szacunku ze strony władzy, która obraża wiarygodność wszystkich kobiet - grzmi premierowa »
Ciąża na 20 obiektywów
Po raz pierwszy Anna Bedyńska stanęła po drugiej stronie obiektywu »
Mama. Panią to masz na ulicy
Kiedy wrócił z pracy, zjedliśmy gołąbki, a przy kawie powiedziałam: 'Wiesz, Krzysiu, mamy dwoje dzieci'. 'Jak to dwoje?' 'No Agnieszkę i Jasia'. 'A, to dobrze' - odpowiedział »
Newsletter został wysłany zgodnie z zamówieniem złożonym w Gazeta.pl zrezygnuj z subskrypcji zamów inne newslettery

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz