czwartek, 28 maja 2009

Media i reklama

gospodarka.gazeta.pl

Piątek
29 maja 2009

Po raz pierwszy Radio Watykańskie nada reklamy

Po raz pierwszy w swej 78-letniej historii Radio Watykańskie będzie nadawać spoty reklamowe - poinformował dyrektor papieskiej rozgłośni i zarazem rzecznik Watykanu ksiądz Federico Lombardi.

Grupa ITI pod kreską

Właściciel TVN, Multikina oraz klubu Legia zakończył zeszły rok stratą na poziomie 3,78 mln euro.

Bertelsmann pod kreską

Niemiecki koncern medialny Bertelsmann zamknął pierwszy kwartał stratą netto. Spółka tłumaczy to kryzysem gospodarczym i pogarszającym się nastrojem konsumentów.

Gwałtowne osłabienie złotego pogorszyło rentowność Cyfrowego Polsatu

Największa w Polsce platforma cyfrowa radzi sobie ze spowolnieniem gospodarczym. Jej zysk w I kwartale był o 13,5 proc. wyższy niż przed rokiem.

"Rz": Wojna cenowa dobiega końca. Cyfra+ podnosi ceny

Cyfra+ jako pierwsza platforma cyfrowa zapowiedziała od lipca podwyżkę cen usług. Jej konkurenci zarzekają się, że nie mają podobnych planów - informuje "Rzeczpospolita".

Na ucho

Jest trzecim okiem prowadzącego program. Kiedy zamilknie, trzeba sobie radzić samemu

WWW jak CV

Założenie WWW to koszt kilkuset funtów, a korzyści, zdaniem brytyjskich dziennikarzy, ogromne. W sieci promują się już nie tylko freelancerzy

Stan rzeczy marny

Polska jest ostatnim krajem w Unii Europejskiej pod względem zaawansowania w procesie cyfryzacji. Szumne zapowiedzi, że proces już rusza, że rozstrzygnięcia są blisko, trudno traktować poważnie, ponieważ słyszeliśmy to już niejednokrotnie. Blisko 40-milionowy kraj nie jest w stanie zapewnić swoim ob...

Rusza Telewizja Lewiatan

PKPP Lewiatan uruchamia telewizję internetową. Transmisja pierwszej konferencji odbędzie się w najbliższy poniedziałek 20 kwietnia.
Newsletter został wysłany zgodnie z zamówieniem złożonym w Gazeta.pl zrezygnuj z subskrypcji zamów inne newslettery

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz